CarrefourSA, Antalya’daki Bayilik Buluşmaları ile Esnaflara Destek Sağlıyor
CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi Bulut Batum’un verdiği bilgiye göre, organize gıda perakende sektöründe sürdürülebilirlik için yerel esnaflara ve girişimcilere destek olmayı hedefleyen CarrefourSA, Antalya başta olmak üzere çevre illerdeki yatırımlarını arttırarak bayi ağını genişletiyor. Bu sayede yerel ekonomiye katkı sağlayarak büyümeyi hedefliyor.
Sabancı Holding ve Carrefour Grup’un iştiraki olan CarrefourSA, 70 ildeki 1200 mağazası ve 15.000 çalışanıyla müşterilerine doğru ürünü, doğru üreticiden ve doğru fiyata ulaştırırken, aynı zamanda küçük esnaflar ve girişimcilere destek olma misyonunu sürdürüyor. Bayilik sistemiyle büyümeye devam eden CarrefourSA, 520 bayiye ulaşarak esnafların ve girişimcilerin büyümesine katkı sağlıyor.
CarrefourSA, Antalya’da düzenlenen Bayilik Buluşmaları’nda esnaflar ve girişimcilerle bir araya gelerek bayilik sistemi ve yatırımlar hakkında bilgi verdi. Bu buluşmalar, Türkiye genelindeki potansiyel bayi adaylarıyla etkileşim içinde olmayı ve bayilik sisteminin büyümesine destek vermeyi amaçlıyor.
CarrefourSA’nın Bayilik Sistemi
CarrefourSA’nın bayilik sistemi, esnaflara ve girişimcilere ticaret yapma imkanı sunarken aynı zamanda CarrefourSA’nın güvencesiyle destek olmayı hedefliyor. Bu sistem sayesinde bölgesel esnaflar ve girişimciler istihdam yaratırken, yerel üreticilere de destek olunuyor. CarrefourSA’nın 30 yıllık bilgi birikimi, satın alma gücü, lojistik ağı, pazarlama iletişimi ve teknoloji altyapısı da esnafların ve girişimcilerin hizmetine sunuluyor.
Antalya’daki potansiyeli değerlendiren CarrefourSA, 2020 yılından bu yana 65 ilde 520 esnaf ve girişimciye ulaştı. Bu bayilerin %60’ı kadın bayilerden oluşurken, CarrefourSA’nın sektör tecrübesi ve marka gücünden faydalanmaları sağlanıyor. Ayrıca, Carrefour Grup’un tecrübesiyle buluşan bayiler, başarılı bir iş ortaklığına adım atıyorlar.